artykuł nr 6

Zapytanie ofertowe - opaski bezpieczeństwa. Wyjaśnienia do zapytań ofertowych zamieszczone zostały jako załącznik do niniejszej publikacji

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Nazwa oraz adres zamawiającego:

Gmina Wojkowice w imieniu której działa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojkowicach ul. Jana III Sobieskiego 125, 42-580 Wojkowice

Podstawa prawna zamówienia:

-art.17 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268, z późn.zm.);

-z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 130.000,00 zł wybór Wykonawcy odbywa się w oparciu o wewnętrzne uregulowania Zamawiającego, z zachowaniem zasady wydatkowania środków publicznych w sposób celowy i oszczędny oraz zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów (art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy o finansach publicznych);

- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360  ze zm.).

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są: dostawa 30 sztuk „opasek bezpieczeństwa”- urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość na rzecz osób starszych - mieszkańców Gminy powyżej 65 roku życia oraz świadczenie usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Mieszkańcom Gminy - seniorom w wieku 65 lat i więcej zostanie zapewniony dostęp do „opaski bezpieczeństwa” połączonej z usługą całodobowej teleopieki.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

Dostawę fabrycznie nowego sprzętu 30 szt. - opasek na nadgarstek spełniających minimum 3 wymagania określone w Programie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022, tj.:

przycisk bezpieczeństwa

sygnał SOS,

detektor upadku.

czujnik zdjęcia opaski,

lokalizator GPS,

funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami,

funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja) wraz z kartą SIM (koszt zakupu karty SIM ponosi Wykonawca), które zapewnią seniorom możliwość wywołania sygnału SOS oraz kontakt głosowy z konsultantem telecentrum.

Dostarczony sprzęt powinien być łatwy w użytkowaniu dla osoby starszej. Koszty związane z aktywacją numeru oraz abonament dla karty SIM powinny być zawarte w cenie dostawy.

Dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompletny zestaw: ładowarkę(zasilacz) i kabel zasilający.

Świadczenie usług całodobowej (24h) teleopieki dla użytkowników opasek, utrzymywanie telecentrum w gotowości w okresie obowiązywania umowy poprzez zatrudnienie odpowiedniej ilości ratowników medycznych (minimum 8) zapewniające gwarancję świadczenia usługi w trybie 24/7/365. Centrum powinno być wyposażone w technologie informacyjno- komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywania natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.

Świadczenie usługi zgodnie z normą ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27001:2013 (fakultatywne, dodatkowo oceniane w ramach kryteriów oceny ofert). Na potwierdzenie spełniania wyżej wymienionego warunku do oferty należy dołączyć certyfikaty wydane przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w tym zakresie.

Przeszkolenie użytkowników opasek oraz pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia oraz zasad świadczenia usługi.

Zamawiający wymaga, by Wykonawca wskazał producenta oraz model wymaganych przedmiotów. Błędne wskazanie producenta lub modelu wymaganych produktów lub wskazanie produktu, który nie spełnia minimalnych wymogów określonych w zapytaniu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty w całości.

Zapewnienie działającego sprzętu, opieki gwarancyjnej dostarczonego sprzętu oraz wsparcia technicznego przez cały okres obowiązywania umowy.

Wykonanie testu łączności urządzenia przed rozpoczęciem świadczenia usługi teleopieki dla danego użytkownika opaski.

Zapewnienie całodobowych dyżurów konsultantów spełniających wymogi określone w Programie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2022, tj. ratownik medyczny opiekun medyczny, pielęgniarka. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Dz. U. z 2020r. poz.1320 t.j: na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w zdaniu powyżej.

Do obsługi teleopieki wymagana jest obecność: przynajmniej 2 ratowników medycznych na 1 zmianie, przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Osoby zatrudnione na tych stanowiskach muszą posiadać kwalifikacje zgodne z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2021 poz. 2053).

Przedstawienie Zamawiającemu raportu o ilości i rodzaju podjętych działań oraz ilości wywołanych sygnałów za pomocą „przycisku SOS” w całym okresie obowiązywania umowy.

Termin wykonania zamówienia:

- dostawa opasek w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy,

- świadczenie usługi od dnia dostawy opasek do 31.12.2022r. .

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

posiadanie przez wykonawcę doświadczenia w realizacji dostaw opasek bezpieczeństwa wraz z wykonywaniem usług obsługi (abonamentu teleopieki) opasek bezpieczeństwa, tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert min. 10 usług dla minimum 50 uczestników w ramach różnych umów dla różnych zamawiających obejmujące każda z usług: dostawy co najmniej 50 opasek wraz ze świadczenie usługi teleopieki przez okres co najmniej roku.

Wykonawca jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą, wpisanym do odpowiedniego Rejestru. Jako potwierdzenie zaoferowania funkcjonalności, należy dołączyć do oferty aktualny wydruk z Rejestru https://rpwdl.csioz.gov.pl/

Wykonawca dysponuje co najmniej ośmioma ratownikami medycznymi skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zgodne z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.

Opis sposobu przygotowania oferty:

Wykonawca winien złożyć w ramach oferty:

wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania,

referencje na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie posiadanego doświadczenia ocenianego w ramach kryteriów oceny ofert,

karty katalogowe oferowanych urządzeń lub inne dokumenty na potwierdzenie posiadania przez opaski wymagań opisanych przez Zamawiającego w rozdziale IV punkt 2a powyżej; ,

deklaracja zgodności producenta potwierdzająca, że opaska jest wyrobem medycznym zgodnie z kryteriami oceny ofert (kryterium oceny ofert),

certyfikaty ISO (kryterium oceny ofert),

dokumenty na potwierdzenie posiadania przez opaskę dodatkowych funkcjonalności ocenianych w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert.

dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę.

VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

1. Cena (maksymalne wynagrodzenie całkowite): 50%

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna punkty ofercie proporcjonalnie do wysokości kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia. Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 50 pkt. Punktacja zostanie wyliczona według wzoru:

(Oferta z najniższą ceną / Cena oferty badanej) x 50% x 100 = liczba punktów.

2. Jakość przetwarzania danych i jakość produktu: 20%

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty ofercie, jeżeli wykonawca wykaże, że oferowany produkt jest wyrobem medycznym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dodatkowo będzie premiowane posiadanie przez wykonawcę wdrożenie i posiadanie certyfikatów ISO 27001 oraz ISO 27017. Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 20 pkt. Punktacja zostanie wyliczona według zasady:

oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych potwierdzony deklaracją zgodności producenta – 10 pkt

oferowany Wykonawca posiada certyfikat ISO 27001 – 5 pkt

oferowany Wykonawca posiada certyfikat ISO 27017 – 5 pkt

Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty deklarację zgodności producenta.

 

3. Funkcje użytkowe produktu: 15%

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty ofercie, jeżeli wykonawca wykaże, że oferowany produkt jest łatwy i prosty w obsłudze, oraz trwały. Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 15 pkt. Punktacja zostanie wyliczona według zasady:

urządzenie posiada maksymalnie jeden przycisk na obudowie, który dodatkowo jest opisany językiem Brajla – 10 pkt.

urządzenie posiada możliwość ładowania indukcyjnego – 5 pkt.

Oferowane urządzenie, wskazane w treści oferty, winno posiadać powyższe funkcjonalności na dzień składania ofert.

4. Doświadczenie: 15 %

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty ofercie, jeżeli wykonawca wykonał lub stale wykonuje przez ofert co najmniej roku usługę całodobowej teleopieki wykraczającą zakresem ponad minimalny wymóg Zamawiającego, stanowiący warunek udziału w postępowaniu przez okres minimum 1 roku, potwierdzony referencjami.

Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wykonanie do 10 usług ponad wymagane w ramach warunku udziału w postępowaniu, a polegające na zrealizowaniu w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert usług na rzecz odrębnych zamawiających obejmujących każda z usług dostawy co najmniej 51 opasek każda oraz świadczenie usługi teleopieki przez okres co najmniej 10 miesięcy.

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 15 pkt.

Punktacja zostanie wyliczona według zasady:

wykonanie 1-5 usług: 5 pkt albo

wykonanie 6-10 usług: 15 pkt

IX. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 16.08.2022r. do godz. 13:00 w jednej z powyższych form:

 Zmienia się termin składania ofert określony w punkcie IX zapytania ofertowego na 19 sierpnia 2022 r. godzina: 12:00. Termin otwarcia ofert określony w punkcie IX zapytania ofertowego zmienia się na 22 sierpnia 2022 r. godzina: 10:00. 

 

pisemnej (osobiście lub listownie), na adres Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wojkowicach ul. Jana III Sobieskiego 125 42-580 Wojkowice w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostawę opasek bezpieczeństwa i świadczenia usługi telemedycznej” (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego);

w wersji elektronicznej na adres e-mail: m.klimek@wojkowice.pl  (skan podpisany przez wykonawcę lub też oferta podpisana elektronicznie)

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2022 o godz. 10.00

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn, na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od złożenia zamówienia bądź zmodyfikowania jego wielkości w przypadku większej lub mniejszej ilości zainteresowanych podopiecznych lub braku dostatecznych środków na realizację zamówienia.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych i wariantowych.

Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.

W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz załączonych dokumentów. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, za wyjątkiem poprawienia w ofercie:

oczywistych omyłek pisarskich,

oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Zamawiający dopuszcza jednokrotne uzupełnienie na wezwanie Zamawiającego dokumentów składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

Postępowanie prowadzi i osobą uprawnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: Konsultant ds. animacji społecznej Maciej Klimek tel. 792-739-158

 

artykuł nr 7

Wyniki konkursu ofert na usługi w postaci schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Wojkowice

Załączniki:
wyniki_naboru_ofert.pdf 319 KB
artykuł nr 8

Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Wojkowice na okres od 01 lipca 2022r do 30 czerwca 2023r.

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojkowicach zaprasza do składania ofert na świadczenie usług w zakresie zapewnienia schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Wojkowice.

artykuł nr 9

WWYNIKI NABORU OFERT NA ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2022 ROKU

Załączniki:
wyniki_naboru_opfert.pdf 265 KB
artykuł nr 10

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2022 ROKU

                                               ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 
na wykonanie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej mieszkańców Wojkowic wymagających pomocy w miejscu zamieszkania

na terenie Gminy Wojkowice

 

1. Zamawiający:

 

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

W WOJKOWICACH

ul. JANA III SOBIESKIEGO 125, 42-580 WOJKOWICE

NIP: 625-15-68-379

TEL. (32) 769 50 80, (32) 769 50 78, 725 224 461

 

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

a) usług opiekuńczych,

b) specjalistycznych usług opiekuńczych,

c) specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,

dla osób wymagających pomocy w miejscu zamieszkania z terenu Gminy Wojkowice, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Specyfikacja zamówienia:

1) Usługa polega na realizacji zadania obejmującego pomoc i opiekę w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych i zdrowotnych dla osób tego wymagających, tj. świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej mieszkańców Wojkowic. Świadczenie usług objętych zamówieniem odbywać się będzie przez 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku, zgodnie z decyzją administracyjną przyznającą świadczenie.

  Przez usługi opiekuńcze rozumie się świadczenie usług w zakresie:

  • zakupów artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym (w przypadku dokonywania zakupów na rzecz klienta – wydatki związane z zakupami ponoszone są ze środków klienta),
  • dostarczania posiłków,
  • przygotowania śniadania i/lub obiadu i/lub kolacji,
  • pomocy przy spożywaniu posiłków,
  • utrzymywania w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego,
  • utrzymywania w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych,
  • prania bielizny osobistej, lekkiej odzieży, bielizny pościelowej i ciężkiej odzieży podopiecznego (oddanie do pralni),
  • palenia w piecu i przynoszenia węgla,
  • utrzymywania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez podopiecznego (sprzątanie odbywa się za pomocą materiałów i środków powierzonych przez klienta opiekunce),
  • zamawiania wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących podopiecznego, realizacji recept,
  • zapewnienia kontaktów podopiecznego z otoczeniem, organizowania spacerów, podtrzymywania indywidualnych zainteresowań (dostarczanie książek, prasy, zachęcanie do zajęć hobbistycznych, organizowanie kontaktów sąsiedzkich),
  • załatwiania spraw urzędowych (jeden raz w miesiącu): zapłacenie czynszu, płacenie mediów, wyrabianie dokumentów, realizowanie odpłatności za usługi,
  • innych czynności wynikających z potrzeb stwierdzonych w środowisku podopiecznego.

 

  Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze rozumie się świadczenie usług w zakresie:

  • toalety porannej i/lub wieczornej (w łóżku, w łazience, obcinanie paznokci, golenie, czesanie),
  • zmiany bielizny osobistej,
  • zmiany pościeli,
  • pomocy przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych (na bieżąco wg potrzeb podopiecznego: wysadzanie na toaletę lub basen, zmiana pampersa),
  • karmienia chorego (przygotowanie posiłku/ów, pomoc przy spożywaniu posiłku/ów),
  • podawania leków (wg zaleceń lekarza),
  • zabiegów pielęgnacyjnych: pielęgnacji zranień i owrzodzeń, zmiany i wykonania opatrunku, podawania insuliny, wykonania lewatywy, wykonania inhalacji,
  • rehabilitacji w zależności od dysfunkcji: ćwiczenia bierne, gimnastyka,
  • pomiaru i kontroli: ciśnienia R/R, tętna, oddechu, temperatury, obrzęków, poziomu cukru,
  • utrzymywania w czystości sprzętu sanitarnego (w miarę potrzeb podopiecznego),
  • stałego kontaktu z lekarzem: zamawianie wizyt domowych, zamawianie przewozu karetką do przychodni specjalistycznej lub szpitala, realizacja recept,
  • edukacji zdrowotnej: nauka umiejętności samoobsługi i samo pielęgnacji, edukacja w zakresie odżywiania – dieta dostosowana do potrzeb chorego,
  •  załatwiania spraw urzędowych w zakresie realizacji odpłatności za usługi.

Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi rozumie się świadczenie usług w zakresie:

  • uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: uczenie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych, w tym funkcjonowania społecznego, motywowanie do aktywności, prowadzenie treningów samoobsługi i umiejętności społecznych, wspieranie w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych (utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami w miejscu nauki i pracy, organizowanie i spędzanie czasu wolnego, korzystanie z usług różnych instytucji),
  • interwencji i pomocy w życiu w rodzinie, w tym: poradnictwo specjalistyczne, wsparcie psychologiczne, ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny podopiecznego, współpraca z jego rodziną,
  • pomocy w załatwianiu spraw urzędowych (uzyskanie świadczeń, wypełnianie dokumentów),
  • wspierania i pomocy w uzyskaniu zatrudnienia (szukanie informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą, rozwiązywanie problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku),
  • pomocy w gospodarowaniu pieniędzmi (nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, usamodzielnianie finansowe,
  • usprawniania zaburzonych funkcji organizmu (zgodnie z zaleceniami lekarskimi, współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego),
  • pomocy mieszkaniowej (w uzyskaniu mieszkania, organizowaniu drobnych remontów, napraw, kształtowanie właściwych relacji z sąsiadami),
  • zapewnienia dzieciom i młodzieży z głębokim upośledzeniem dostępu do zajęć rewalidacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, jeżeli nie mają ich zapewnionych.

 

2)  Szacunkowa przewidywana liczba godzin świadczenia usług w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie:

a) usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze - 800 godzin

(słownie: osiemset godzin),

b) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi  – 150 godzin

(słownie: sto pięćdziesiąt godzin),

Ilość godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia.

3) Rzeczywista liczba godzin świadczenia usług opiekuńczych uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności jeżeli tylko część ww. godzin będzie realizowana. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany ilości godzin przedmiotu zamówienia w zależności od wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia.

4)  Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi w dni robocze.

5) Kwalifikacje osób świadczących usługi:

  a) usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze:

osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne pod względem zdrowotnym do wykonywania  prac w zakresie usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych,

osoby posiadające umiejętności poprawnego utrzymywania kontaktów interpersonalnych,

w zakresie usług opiekuńczych – osoby odpowiednio przeszkolone do wykonywania zawodu opiekunki środowiskowej (kursy, szkolenia) lub posiadające ukończone szkolenie wewnętrzne w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. ukończony kurs opiekunek osób starszych i/lub niepełnosprawnych, opiekunek domowych lub posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu siostry PCK, tj. posiadające zaświadczenie o ukończeniu kursu sióstr PCK,

w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych – osoby posiadające specjalistyczne przygotowanie zawodowe określone w Rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.), tj. osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty.

  b) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi:

osoby posiadające co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji,

osoby posiadające udokumentowane przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidywanych w zakresie specjalistycznych usług.

 

3. Termin realizacji:

Od dnia 01 stycznia 2022r. do dnia 31 grudnia 2022r. lub do wyczerpania środków finansowych w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.

4. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.

5. Inne istotne warunki zamówienia:

Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zarządzeniem wewnętrznym nr 7/2017 w sprawie wprowadzenia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych”.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie wystawiona przez Wykonawcę za dany miesiąc faktura wraz z załącznikiem – rozliczenie godzin.

Wykonawca powierzać będzie świadczenie usług opiekuńczych osobom posiadającym udokumentowane doświadczenie w pracy z zakresu usług opiekuńczych.

 

6. Sposób przygotowania oferty 


Ofertę sporządzić należy na załączonym druku Formularza ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. 

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. 


7. Miejsce i termin złożenia oferty.

 
Ofertę złożyć należy do dnia 10 grudnia  2021r. do godziny 11.00 


Ofertę złożyć można:

a)  osobiście w siedzibie zamawiającego w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 125 w pokoju nr 1,

b)  pocztą na adres 42-580 Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 125 (liczy się data wpływu),

c)  pocztą elektroniczną na adres mops.zamowienia@wojkowice.pl

 

W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy dopisać "Zapytanie ofertowe na wykonanie usług opiekuńczych na terenie Gminy Wojkowice”.


                                             

                                                                                               Kierownik

                                                                         Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

                                                                                            w Wojkowicach

 

                                                                                     /-/  Katarzyna Małysza